Ένα ημερολόγιο της τάξης μας, έτσι ώστε να μοιράζονται τα παιδιά μου με τις οικογένειές τους τις στιγμές που περνάμε στην παρέα μας! (Βασιλική Χατζηιωαννίδου)
e-twinning projects
eTwinning project 2021-2022 - Ολοήμερο τμήμα Βάσω Χατζηιωαννίδου
"How will our fairy tale end?'
Φέτος με το ολοήμερο τμήμα συμμετέχουμε στο eTwinning project"How will our fairy tale end?'μαζί με άλλα 17 σχολεία (Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία, Πολωνία, Αλγερία) .
Θέμα του έργου είναι μέσα από κλασικά παραμύθια να προσεγγίσουμε τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ.
Στόχος να κατανοήσουν τις βασικές αρχές που οδηγούν όλους σε μια καλύτερη ζωή, μέσα από δραστηριότητες που ενισχύουν την κριτική σκέψη, την κοινωνικότητα, τη συνεργασία, τις επιστήμες και την τεχνολογία.
💻 Τις πρώτες μέρες κάναμε εισαγωγή στον χώρο του "Διαδικτύου".
Τι είναι το Διαδίκτυο; Το Internet? Τι κερδίζουμε από αυτό; Τι πρέπει να προσέχουμε;
Μετά από συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων ετοιμάσαμε το ακόλουθο βίντεο και το μοιραστήκαμε με τους εταίρους μας.
😊 Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια μασκότ για το έργο. Κάθε σχολείο ετοίμασε μια ζωφραφιά ή ένα αντικείμενο, παιχνίδ, ζωάκια κ.ο.κ. και μετά από ψηφοφορία αποφασίσαμε ποιά θα είναι η μασκότ.
Εδώ όλες οι υποψηφιότητες :
Και εδώ ο Νικητής! 👏💥
Μασκότ ο δικός μας "Rex-Ο παραμυθάς"
Το δεινοσαυράκι Rex που ζωγράφισε ο Δημήτρης μας και τα παιδιά αποφάσισαν να είναι η δική μας υποψηφιότητα!
(Ελλάδα-Ιταλία-Πολωνία-Τουρκία...τα παιδιά τελικά παντού αγαπούν τους δεινόσαυρους..!)
Και φυσικά ο Rex ευγενέστατος χαιρέτησε τους φίλους μας...
Τηλεπικοινωνία με τους/τις δασκάλες εταίρους για την οργάνωση του project
Ο Ρεξ και η Φρίντα μας "φέρνουν" στην τάξη μας τους 17 Παγκόσμιους Στόχους του ΟΗΕ και συζητάμε για αυτούς.
1ο Παραμύθι - Τα τρία Γουρουνάκια
Στόχοι 7, 9, 11
Τα παιδιά καλούνται να σχεδιάσουν Σπίτια για τα 3 γουρουνάκια Ανθεκτικά!
Με υλικά της τάξης μας
Κι επειδή οι σωστοί Μηχανικοί σχεδιάζουν πρώτα στο χαρτί.. Μερικά από τα σχέδια των παιδιών και στη συνέχεια η υλοποίηση.
Αντέχουν τα σπίτια σε Νερό, σε Αέρα, σε Σεισμό;
Δείτε παρακάτω τις προσπάθειες και τους ελέγχους μας χρησιμοποιώντας Νερό, Αέρα με πιστολάκι για τα μαλλιά αλλά και με φύσημα με το στόμα όπως ήθελε ο Χρυσόστομος και τρανταγμό για τον Σεισμό:
Εισαγωγή στη ρομποτική.
Παίξαμε κι ένα online παιχνίδι με τους φίλους μας.
Βοηθήσαμε τα γουρουνάκια να αποφύγουν τον λύκο δείχνοντάς τους την σωστή κατεύθυνση με τα κατάλληλα βελάκια
Αυτές οι προκλήσεις μηχανικής και τεχνολογίας -STEAM challenges, πάντα ενθουσιάζουν τα παιδιά, ενεργοποιούν τη φαντασία και τη δημιουργηκότητά τους κι αυτό είναι μεγάλη χαρά.
Μερικές από τις ιδέες των παιδιών και στιγμιότυπα
Τις προσπάθειες και εργασίες των εταίρων μας από τα άλλα σχολεία
σε αυτό το παραμύθι μπορείτε να τις δείτε στον παρακάτω συνδεσμο :
Ζωγράφισαν σε μικρά χαρτάκια αυτό που ήθελε ο καθένας να τις προσφέρει και παιρνόντας μέσα από έναν αυτοσχέδιο λαβύρινθο τα δώσαμε στο κοριτσάκι με τα σπίρτα, έτσι ώστε να είναι χαρούμενο και ευτυχισμένο όπως πρέπει να είναι όλα τα παιδιά!
H δική μας συμμετοχή στο περιοδικό με την παρακάτω Αφίσα μας με τίτλο
"Το διαφορετικό χρώμα κάνει τον κόσμο μας πιο όμορφο!"
Τα γεγονότα στην Ρωσία και την Ουκρανία δεν γίνεται να μας αφήσουν ανεπηρέαστους.
Μιλώντας για τη διαφορετικότητα προσεγγίζουμε με απλό τρόπο και το θέμα της ΕΙΡΗΝΗΣ
Η δική μας συμμετοχή για την Ειρήνη με αυτή την Αφίσα
4ο Παραμύθι - Ο Χάνσελ και η Γκρέτελ
Στόχοι 4, 5 & 8
Το παραμύθι αυτό το προσέγγισα με επιφύλαξη γιατί είναι από τα λίγα που δεν αγαπώ ιδιαίτερα. Ωστόσο στρογγυλεύοντας λίγο τις ..γωνίες του, κατάφερε να μας μεταφέρει τα μηνύματα που θέλαμε!
Η ερώτηση που έθεσα στα παιδιά και αποτύπωσαν πολύ ωραία στη ζωγραφική τους ήταν
"Τι ήταν άδικο και λάθος στην ιστορία του Χάνσελ και της Γκρέτελ;
Απαντήσεις: "τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να κάνουν σκληρές δουλειές, είναι άδικο"
"ο Χάνσελ και η Γκρέτελ έπρεπε να πηγαίνουν στο σχολείο"
"θα έπρεπε να τους προσέχει ένας μεγάλος"
Με τους εταίρους μας δώσαμε βαρύτητα στο δικαίωμα των παιδιών να πηγαίνουν σχολείο.
Δημιουργήσαμε με τα παιδιά λοιπόν Γρίφους, τους ζωγραφήσαμε, το ένα σχολείο ζωγράφισε τον γρίφο του άλλου, εκτυπώσαμε τους γρίφους και παίξαμε με τη μελισσούλα μας τη Bee-bot.
Ρομποτική : Η Bee bot πρέπει να προγραμματιστεί ώστε να βρει την απάντηση στον γρίφο
Η Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου φυσικά γιορτάστηκε παρέα με τους διαδικτυκούς μας "συμμαθητές¨
5ο Παραμύθι - Η Μικρή Γοργόνα
Στόχοι 6, 12,13,14 & 15
Το παραμύθι φυσικά μας οδηγεί σε συζητήσεις για το περιβάλλον και την προστασία του
Εμείς με την ομάδα μας αναλαμβάνουμε να ζωγραφίσουμε συνεργατικά στο Colorillo
Δίνουμε ραντεβού και 3 διαφορετικά σχολεία ζωγραφίζουμε ταυτόχρονα on line με θέμα
"Πεφταστέρης" είναι το όνομα που διαλέξαμε εμείς αλλά και η πλειοψηφία των εταίρων και αυτό επικράτησε!
Ο δικός μας Πεφταστέρης μας κάνει εκπλήξεις στο σχολείο, μας φέρνει βιβλία, αφίσες, παιχνίδια για το διάστημα και μας στέλνει μηνύματα κατά την τηλεκπαίδευση:
ΕΔΩ είναι ο χάρτης με όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία
🌟
Παίρνουμε μέρος στο Εurope Code Week με στόχο να εισάγουμε τα παιδιά στον κόσμο της ρομποτικής
🌟 Λάβαμε το συνεργατικό Αλφαβητάρι του Διαστήματος
και το συμπληρώνουμε με χαρά!
🌟 Pixel Art
Μια μορφή κώδικα. Αποκωδικοποιήση και Τέχνη
🌟 Δημιουργούμε ένα έργο για το Συνεργατικό Ημερολόγιο μας
Διάστημα και Τέχνη !
Εμείς εμπνευστήκαμε από τον καλλιτέχνη Victor Vasanely και δημιουργούμε κολάζ με καπάκια
Το τμήμα μας ετοίμασε ένα έργο τέχνης για να το συμπεριλάβουμε στο ψηφιακό διαστημικό ημερολόγιο του 2021 που δημιουργήσαμε με τους εταίρους μας για το e-twinning project "Από τη γη στο φεγγάρι και πάλι πίσω" .
Δικός μας μήνας ο Δεκέμβριος!
Κάτι που να θυμίζει πλανήτες; Κάτι που να έχει χρώμα γιατί ο Δεκέμβρης είναι μήνας των Χριστουγέννων;
Με έμπνευση λοιπόν από τον πίνακα του Victor Vasarely φτιάξαμε κι εμείς αυτό το έργο τέχνης χρησιμοποιώντας καπάκια. Και τέχνη ... και ανακύκλωση...
(Victor Vasarely, 1969, Planetary Folklore )
Εδώ μπορείτε να δείτε το Ημερολόγιο μας για το 2021
με τις εικαστικές ανησυχίες μιας συνεργατικής αποστολής
Ο πλανήτης που ζούμε. Η Γη μας. Πώς είναι; Πόσες ηπείρους έχει; Τι χρειάζεται να προσέχουμε;
Φτιάχνουμε το βιβλιαράκι μας
🌟 Ετοιμάζουμε τα ταμπλό μας.
Ταμπλό με τους πλανήτες του Ηλιακού Συστήματος
🌟 Παίζουμε πολλά παιχνίδια-δοκιμασίες τόσο κινητικά όσο και γνώσεων.
🌟 "Θα γίνω Αστροναύτης" του Γ.Σακελλαρίδη
Το χιλιοτραγουδάμε και το "ντύνουμε" με τις ζωγραφιές μας
και φυσικά εμπνευστήκαμε από το τραγούδι και ..."πατήσαμε" στο φεγγάρι
Τύπωμα με χέρια για τη Γη
Πατημασιά στο Φεγγάρι
Και στην τηλεκπαίδευση φυσικά το πρόγραμμα συνεχίστηκε
Τα πιο υπέροχα Τηλεσκόπια που έχω δει ποτέ μου!!!🗼 🌜 🌎 ☄ ☄ ☄ 🌎 🌎 🌜🌜
🚀 🌎 🌞 🌟 🚀
🏆 Οι βιωματικές δράσεις με τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και το τι αποκομίζουν από αυτές είναι το σημαντικότερο στοιχείο αυτο-αξιολόγησης. Ωστόσο μια Ευρωπαϊκή διάκριση αποτελεί μια ακόμη ηθική ικανοποίηση!
Το έργο μας "STEM is ...on fire" τιμήθηκε με το ειδικό ευρωπαϊκό βραβείο Marie Curie μέσα από 870 άλλα προγράμματα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό E-twinning 2021ως ένα έργο που καλλιεργεί την αγάπη των παιδιών για τις θετικές επιστήμες. Πρόκειται για την ύψιστη αναγνώριση σε έργα e-twinning σε ευρωπαϊκό επίπεδο και σίγουρα μας δίνει μεγάλη χαρά!
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019-2020
"STEM is . . . on fire!"
🔥 🔥 🔥
Περήφανοι!
Μια τόσο δύσκολη χρονιά πήραμε Εθνική και ΕυρωπαΪκή Ετικέτα Ποιότητας και για το έργο μας αυτό!!!
Φέτος το 2ο τμήμα του νηπιαγωγείου συμμετέχουμε με χαρά σε ένα συνεργατικό e-twinning έργο με θέμα τη φωτιά.
Συνδυάζει Φυσικές Επιστήμες, Πειράματα, Μαθηματικά, Μηχανική και Ρομποτική.
STEM is ...on fire! ! !
Mετά από ψηφοφορία επιλέξαμε μασκότ του προγράμματος μας!
Μιλήσαμε για το e-twinning και φτιάξαμε μια αφίσα!
Ο Κωνσταντίνος είπε το σύνθημα και το γράψαμε¨
"Με το e-twinning τα παιδιά που είναι μακρυά
έρχονται πιο κοντά!"
Η αφίσα μπήκε πάνω από τον υπολογιστή μας
Μιλήσαμε για τους κανόνες του διαδικτύου και δημιουργήσαμε μια αφίσα με αυτούς!
Και η δική μας αφίσα για το πρόγραμμα stem is on fire!
H πρώτη μας συνάντηση με τους καινούριους μας φίλους για το πρόγραμμα stem is on fire
Γράψαμε ένα συνεργατικό παραμύθι για την ανακάλυψη της φωτιάς
Φέτος τον Μάρτιο ζήσαμε το πρωτόγνωρο lockdown των σχολείων πανευρωπαϊκά. Μοιραστήκαμε με τους ετάιρους μας όμως τις δουλειές που κάναμε έστω και εξ αποστάσεως με τα παιδιά
Κάθε σχολείο ζωγράφισε μια οδηγία ασφαλείας και τις ενώσαμε όλες μαζί σε μια αφίσα
Η αφίσα μας για τις οδηγίες ασφαλείας σε περίπτωση φωτιάς είναι εδώ:
Το δικό μας μέρος της αφίσας!
Οδηγήσαμε το Beebot στον χάρτη με τις οδηγίες
Κάναμε άσκηση προστασίας.
Τι κάνω σε περίπτωση που πιάσει φωτιά το ρούχο μου;
ΣΤΑΜΑΤΩ - ΚΑΛΥΠΤΩ ΠΡΟΣΩΠΟ -ΡΟΛΛΑΡΩ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Η ΦΩΤΙΑ
Ζωγραφίσαμε με κώδικαPixel Art
Παίξαμε πολλά συνεργατικά παιχνίδια online με τους εταίρους μας!
Πανηγυρίζουμε γιατί κερδίσαμε 3 φορές τους φίλους μας!
Φτιάξαμε πυροσβεστικά οχήματα και μάθαμε τον αριθμό κλήσης της πυροσβεστικής
Και το πρόγραμμά μας έκλεισε, αυτή την λίγο περίεργη σχολική χρονιά (covid-19),
με νέες γνώσεις, με εμπειρίες αλληλεπίδρασης και συνεργασίας
και πολλή χαρά από τα παιχνίδια μας!
🔥 🔥 🔥
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2018-2019 🌟 "I can touch a cloud... I can dream my school"- "Μπορώ να αγγίξω ένα σύννεφο... μπορώ να ονειρευτώ το σχολείο μου"
Με το φετινό μας συνεργατικό έργο e-twinning! Θα ονειρευτούμε, Θα σκεφτούμε, θα βάλουμε στόχους μικρούς και μεγάλους, θα κάνουμε όνειρα και θα προσπαθήσουμε να τα υλοποιήσουμε. Κυρίως θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τον τρόπο να το πετύχουμε αυτό... Οι στόχοι είναι πολύ σημαντικοί στη ζωή μας, σε όλες τις ηλικίες. Ας απολαύσουμε το ταξίδι... Σε συνεργασία με άλλα 15 σχολεία, ξεκινάμε με μασκότ μας ένα συννεφάκι, το μικρό "Μπορώ", που οι φίλοι του το φώναζαν έτσι επειδή είχε πολλά όνειρα και πεισματικά επέμενε πως θα τα πετύχει στο τέλος... όπως κι έκανε...! (διαβάστε το παραμύθι online)
Η μασκότ μας, το συννεφάκι, έφτασε στο σχολείο μας! Μας είπε την ιστορία του και κάθε Παρασκευή θα το φιλοξενεί ένα παιδί. Θα σχεδιάζει μαζί του μια ¨Ονειρεμένη Μέρα¨και θα την υλοποιεί. Θα επιστρέφει τη Δευτέρα με πολλές αναμνήσεις...Είναι μια ευκαιρία να οργανώσει η οικογένεια κάτι και να το πραγματοποιήσει με αφορμή τη φιλοξενία του ¨Μπορώ". Κάτι απλό όπως να δούμε όλοι μαζί μια ταινία ή κάτι πιο σύνθετο όπως να πάμε σε ένα μουσείο ή σε ένα θέατρο. Κάθε Δευτέρα το παιδί που φιλοξένησε το ¨Μπορώ" μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις του, τις ιδέες που είχε για το πώς θα περάσει το ΣΚ και τελικά το τι κατάφερε να κάνει. Φωτογραφίες και αναμνηστικά (εισητήρια, ένα μπαλόνι από ένα πάρτυ κ.ο.κ) συνοδεύουν την αφήγηση του.
Η ιστορία του "Μπορώ" ήταν τόσο όμορφη που την εικονογραφήσαμε και την κάναμε "σαν παραμύθι", όπως είπε κι η Ιφιγένεια...
Μπορείτε να διαβάσετε online το παραμύθι κάνοντας κλικ στον τίτλο ακριβώς κάτω!
Κάθε ΣΚ το "Μπορώ" επισκέπτεται κι ένα σπίτι και η οικογένεια περνάει μια "Ονειρεμένη Μέρα" μαζί του!
Αρχικά κάθε παιδί καταγράφει τις σκέψεις και τις ιδέες του στο φύλλο εργασίας που έχει μαζί του το "Μπορώ" με τη βοήθεια των γονιών του και στη συνέχεια όλοι μαζί αποφασίζουν ποιές θα υλοποίησουν.
Για να δούμε πού έχει πάει ως τώρα....
θέατρο, παιδότοπο, για ποδόσφαιρο, σε παιδικές χαρές, σε πάρτυ γενεθλίων, σε σούπερ μάρκετ, στην παραλία, στο υποβρύχιο, στο Cosmos....
😀 και συνεχίζει...
Πέρα από τις επισκέψεις όμως, το ¨Μπορώ¨μας βοηθάει να βάζουμε Στόχους μέσα στην τάξη και να τους πετυχαίνουμε.
1ος στόχος : "Να έχουμε μια Χαρούμενη Τάξη"
Αρχικά καταγράφουμε το στόχο μας. Τι θέλουμε να πετύχουμε και πώς θα το καταφέρουμε.
Στη συνέχεια παίρνουμε αποφάσεις και υλοποιούμε. Συζητάμε τα στοιχεία που πρέπει να έχει μια ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΑΞΗ. Σίγουρα πρέπει να βάλουμε ΚΑΝΟΝΕΣ. Οι ιδέες των παιδιών καταγράφηκαν σε συννεφάκια!
Στο τέλος αξιολογούμε αυτό που κάναμε. Μας άρεσε; Θα μπορούσαμε να το κάνουμε αλλιώς;
Και το σημαντικότερο! Φροντίζουμε να έχουμε κάθε μέρα μια ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΑΞΗ!
2ος Στόχος : Αυτοεκτίμηση
Ποιός είμαι;
Ποιά είναι τα δυνατά μου σημεία;
Ποιά είναι τα αδύνατα σημεία μου;
Πώς μπορώ να γίνω καλύτερος;
Μέσα από το παραμύθι¨Ο λύκος Ζαχαρίας που ήθελε να γίνει Σούπερ-Ήρωας" μιλάμε για τα στοιχεία που μας κάνουν δυνατούς, στοιχεία που έχουν οι Σούπερ - Ήρωες.
Βρίσκουμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία του λύκου Ζαχαρία
και στη συνέχεια ανακαλύψαμε τα δικά μας Δυνατά και Αδύνατα σημεία.
Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τα αδύνατα σημεία μας!
Για να καταλάβουμε και πώς πρέπει να επιτυγχάνουμε έναν στόχο, παίξαμε με το παιχνίδι στόχο.
- Μπορούμε με κλειστά τα μάτια; Οχι....
- Μπορούμε εάν μιλάμε με έναν φίλο μας; Όχι...
- Μπορούμε εάν κοιτάμε αλλού; Όχι...
Καταλήξαμε πως πρέπει να είμαστε
¨Συγκεντρωμένοι στον ΣΤΟΧΟ μας για να πετύχουμε!"
Στα πλαίσια της Αυτοεκτίμησης φτιάξαμε και ένα βάζο.
Το βάζο του Ουράνιου Τόξου, το λένε τα παιδιά.
Μέσα έχουμε γλυκές ερωτήσεις-παιχνίδια που ενισχύουν την αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση των παιδιών.
Με γλυκές κουβεντούλες που γράψαμε συνεργατικά με τα υπόλοιπα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, δημιουργήσαμε και το "Βάζο της αυτοεκτίμησης¨.
Εγώ μπορώ... εσύ μπορείς; Τι μπορώ να κάνω με το σώμα μου, με το κεφάλι μου, με τα χέρια μου, με τα πόδια μου; Τα 15 σχολεία, χωριστήκαμε σε ομάδες Η δική μας η ομάδα, ήταν στην ομάδα των ποδιών. Τι μπορούμε να κάνουμε με τα πόδια μας;
Αφού δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε με τα πόδια μας, τα ζωγραφίσαμε και τις ζωγραφιές μας τις συγκεντρώσαμε μαζί με των φίλων μας και δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο στο issuu που μπορείτε να το δείτε εδώ:
Βγάλαμε φωτογραφίες με διάφορα παπούτσια και πάλι τις ενώσαμε με των φίλων μας και φτιάξαμε μια συνεργαστική αφίσα.
Η Αφίσα μας :
3ος Στόχος :
Το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο των ονείρων μας!
Πώς θα έμοιαζε ένα δέντρο όπως το ονειρευόμαστε;
Οι ιδέες πολλές...("ένα δέντρο με όπλο που ρίχνει φράουλες" - "ένα δέντρο με ωραία στολίδια" - "ένα δέντρο με δεινόσαυρους" ...
Η πλειοψηφία όμως ζήτησε ένα δέντρο σαν ουράνιο τόξο! Έτσι φτιάξαμε όλοι μαζί ένα δέντρο ουράνιο τόξο και το στείλαμε στους εταίρους μας.
Σε συνεργασία με τα άλλα 14 σχολεία που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα, αφιερώσαμε αυτά τα ξεχωριστά, ονειρεμένα δέντρα μας, στο Πρότυπο Σχολείο του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Η Συνεργαστική Αφίσα μας
Θέλοντας να προσφέρουμε την Χαρά & Αγάπη, οργανώσαμε την ακόλουθη δράση την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018:
Με όλη μας την αγάπη, τον ενθουσιασμό και τη συγκίνηση, 2 εκπρόσωποι του προγράμματος μας, με 7 νήπια που συνόδευαν οι γονείς τους, επισκεφτήκαμε το Πρότυπο Σχολείο του Ιπποκράτειο Νοσ/μείου, μεταφέροντας τα πακέτα που κατέφθασαν από όλα τα σχολεία του προγράμματός μας και περιείχαν βιβλία, παιχνίδια και γραφική ύλη (όσα λόγω τα ταχυδρομείου δεν έφτασαν ακόμη, θα παραδοθούν μετά τις γιορτές).
Τα πακέτα με περισσή αγάπη ετοίμασαν οι 24 νηπιαγωγοί, τα 316 παιδιά και οι γονείς τους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς που στέκονται πάντα στο πλευρό μας σε ό,τι κι αν χρειαστεί!
Μαζευτήκαμε δίπλα στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τα παιδιά που αυτές τις μέρες βρίσκονται στο νοσοκομείο, με τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και το νοσηλευτικό προσωπικό.
Μιλήσαμε για το συνεργατικό πρόγραμμά μας, για τους στόχους μας και τα όνειρά μας, δείξαμε την συνεργατική αφίσα με τα ονειρεμένα μας δέντρα, τους χαρίσαμε την μασκότ του προγράμματός μας το "Μπορώ" το συννεφάκι, που τώρα στολίζει το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο του Νοσοκομείου, αλλά και την ιστορία του για να την διαβάζουν τα παιδιά! Τραγουδήσαμε όλοι μαζί τα κάλαντα, χορέψαμε σε ζευγάρια τα τρίγωνα κάλαντα και τους μοιράσαμε κεράσματα και τα δωράκια μας.
Ήταν πολύ όμορφα και πολύ συγκινητικά!
Φύγαμε γεμάτοι υπέροχα συναισθήματα!
Το δικό μας πακέτο με τα βιβλία από τις εκδ Σαββάλα
Έξω από το Νοσ/μείο με τα πακέτα που έστειλαν τα σχολεία
Μιλάμε για το πρόγραμμά μας, χαρίζουμε το "Μπορώ"
Προσφέρουμε τα δώρα μας!
Ζωγραφίζοντας και μιλώντας με τα παιδιά!
Το "Μπορώ" στο χριστουγεννιάτικο δέντρο του Νοσ/μείου
Αυτές τις μέρες των Χριστουγέννων ειδικά είναι σημαντικό να δίνουμε αξία στις "Πράξεις Αγάπης" . Η σημασία της προσφοράς, της ευγένειας και της καλοσύνης είναι ανεκτίμητη!
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, προσπαθώ να εμπνεύσω τα παιδιά ώστε να κάνουμε όμορφες πράξεις, πράξεις που γεμίζουν χαρά εμάς και τους άλλους γύρω μας.
Η φετινή μασκότ μας, το συννεφάκι "Μπορώ", μας έφερε φέτος κουβαδάκια.
Μας "είπε" πως κάθε άνθρωπος έχει ένα αόρατο κουβαδάκι. Δεν το βλέπουμε, αλλά είναι πάντα εκεί. Το κουβαδάκι μας γεμίζει όταν κάνουμε όμορφες πράξεις.
Όταν είμαστε ευγενικοί,
όταν λέμε καλημέρα! .... ευχαριστώ! ... σ'αγαπώ! ...
Όταν βοηθάμε, όταν δείχνουμε την αγάπη μας...
Τότε γεμίζουν τα κουβαδάκια μας. Αντίθετα, αδειάζουν όταν μιλάμε άσχημα, όταν πληγώνουμε τους γύρω μας, όταν είμαστε αγενείς, όταν μαλώνουμε...
Έτσι, τα κουβαδάκια μας είναι εδώ στο σχολείο μας
Να μας θυμίζουν πόσο όμορφο είναι να μπορούμε να τα γεμίζουμε! Και τα δικά μας και των φίλων μας!
💖
Και για τις μέρες των Χριστουγέννων & της Πρωτοχρονιάς 🌲που τα σχολεία μας θα είναι κλειστά, εμείς ξέρουμε πώς θα συνεχίσουμε να γεμίζουμε τα κουβαδάκια μας...θα κάνουμε γλυκές πράξεις αγάπης με τους αγαπημένους μας!
Επειδή ...Μπορούμε!!!
Κάθε παιδί χρωμάτισε με τον δικό του τρόπο το "Μπορώ" και πίσω στην τσεπούλα του βάλαμε μια λίστα.
Μια λίστα με γλυκές - όμορφες πράξεις αγάπης & μοιράσματος
για τις ημέρες των γιορτών με την οικογένεια και τους φίλους!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 💖
Ιανουάριος 2019
Το πρώτο βήμα σε ένα στόχο είναι να τον οπτικοποιήσουμε (να τον γράψουμε, να τον ζωγραφίσουμε). Έτσι αυτόν τον πρώτο μήνα της νέας χρονιάς, δημιουργούμε το μονοπάτι των ονείρων μας. Για να υπενθυμίζουμε στους μαθητές μας καθημερινά τους στόχους που έχουν βάλει!
Φτιάχνουμε mobile από αστέρια. 'Ενα τρισδιάστατο με την φωτογραφία του κάθε παιδιού και το καινούργιο έτος και άλλα τρία μικρότερα με τα όνειρά του!
Το πρώτο θα αναφέρει ένα προσωπικό του στόχο για το σχολείο πχ. να κανει περισσότερους φίλους στην τάξη, το δεύτερο ένα μελλοντικό στόχο για όταν μεγαλώσει και το τρίτο ένα όνειρο - στόχο για τον κόσμο π.χ.να μην γίνεται πόλεμος. Κρεμάσαμε τα αστέρια μας και δημιουργήσαμε έναν «διάδρομο ονείρων»!
Ετοιμάσαμε και το συνεργατικό επιτραπέζιο παιχνίδι μας. Από το δικό μας σχολείο, η Ιφιγένεια Α. ζωγράφισε τη στάση Νο 4. Αμέτρητοι είναι καθημερινά οι αγώνες για το ποιο συννεφάκι θα φτάσει στο στόχο του πρώτο!
Κάναμε πολλές συζητήσεις και παίξαμε πολλά παιχνίδια με τα παιδιά, γύρω από το θέμα των ονείρων/στόχων μας και σχετικά με τα βήματα που πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε να πετύχουμε.
Γιατί για να επιτύχουμε έναν στόχο μας, πρέπει να κάνουμε σχέδια, να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια ώστε να μην τα παρατάμε, να ζητάμε βοήθεια από τους γύρω μας, να είμαστε αποφασισμένοι πως θα δουλέψουμε πολύ και φυσικά να έχουμε αληθινή αγάπη για το όνειρό μας αυτό και να πιστεύουμε πως θα τα καταφέρουμε παρόλες τις δυσκολίες.
Έτσι λοιπόν, έφτιαξα ένα ακόμη επιτραπέζιο παιχνίδι, το οποίο αγαπήθηκε πολύ από τα παιδιά.
"Ανεβαίνω σκαλί - σκαλί ώσπου να φτάσω στο όνειρο"
Για να φτάσουμε στο ..όνειρο... πρέπει να συμπληρώσουμε τη σκάλα μας με τις κάρτες
Μια δράση που θέλουμε να κάνουμε σε συνεργασία με τους γονείς, είναι να φτιάξουμε μια Χρονοκάψουλα που θα ανοιχτεί μετά από 5 χρόνια, το 2024!
Eτσι κάθε παιδί στο σχολείο ετοιμάζει ένα γράμμα στον εαυτό του για το μέλλον, τα όνειρά του, τι θα ήθελε να έχει καταφέρει ως το 2024. Οι γονείς από τη μεριά τους ετοιμάζουν και αυτοί ένα γράμμα στο παιδί τους με τα όνειρά τους. Τα παιδιά διαλέγουν αγαπημένες φωτογραφίες και ένα αγαπημένο παιχνιδάκι και όλα μαζί τα κλείνουμε σε ένα μπουκάλι-Χρονοκάψουλα. Την Χρονοκάψουλά θα την κρύψει κάθε παιδί σπίτι του και θα την ανοίξει μαζί με την οικογένειά του το 2024!
Στόχος : Δημιουργώ
μια ονειρεμένη γωνιά
στο σχολείο μου!
Δημιουργούμε μια ονειρεμένη γωνιά για να μπορούμε να χαλαρώνουμε αλλά και να παίρνουμε έμπνευση και να οργανώνουμε τα όνειρά - στόχους μας!
1ο βήμα
Η διαμόρφωση της αίθουσας χαλάρωσης του ολοημέρου. Ονομάσαμε την αίθουσα "Ονειροχώρα" από την αρχή της χρονιάς. Κρεμάσαμε συννεφάκια από το ταβάνι, στολίσαμε με σύννεφα τριγύρω και βάλαμε έναν θόλο-ουρανό στο κέντρο. Σε μια γωνιά στήσαμε και ένα ¨Διάστημα¨αφού έτσι θέλησαν τα παιδιά.
Στον χώρο αυτό ξεκουραζόμαστε, ονειρευόμαστε, χαλαρώνουμε και κοιμόμαστε αν θέλουμε για να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας.
2ο βήμα
Βάψαμε γαλάζιο ένα μεγάλο χαρτί και το κόψαμε στο σχήμα του σύννεφου. Πάνω σ'αυτό το "Ονειρο-σύννεφο" κρεμάμε τα όνειρά μας. Γράφουμε λέξεις που μας δίνουν έμπνευσή και δύναμη όπως "Μπορώ", "Θα τα καταφέρω" και χαρίζουμε στο Μπορώ όμορφες ζωγραφιές!
3ο βήμα
Πάνω στο καβαλέτο μας έβαλα σε καρτελάκια λέξεις που συχνά θέλουν να γράφουν τα παιδιά πάνω στις ζωγραφιές τους ή στα μηνύματά που στέλνουν.
Αυτό μας προσφέρει έμπνευση και ενδυνάμωση
Στόχος : Αξιολόγηση. Τι είναι αυτό που με εμποδίζει
να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου;
Μιλήσαμε για τον τι είναι η Ονειροπαγίδα, διαβάσαμε και ένα πολύ ωραίο σχετικό παραμύθι και στη συνέχεια φτιάξαμε μια δική μας ονειροπαγίδα.
Φυλακίσαμε στον "ιστό" της όλα τα εμπόδια, όπως τα σκέφτηκαν τα παιδιά.
Μας εμποδίζουν από τον στόχο μας, οι Φωνές, Τα κλάματα, Η γκρίνια, η Τεμπελιά, οι κακές λέξεις, ο θυμός, ο φόβος, το να μαλώνουμε...
Τώρα που τα φυλακίσαμε αυτά θα έχουμε μόνο Ειρήνη και Χαρά...(;😋μακάρι!)
ΣΤΟΧΟΣ : Μπορώ να ονειρευτώ το σχολείο μου;
Τι είναι αυτό που θέλω να αλλάξω στο σχολείο μου;
Χρησιμοποιώντας ένα ερωτηματολόγιο τα παιδιά κλήθηκαν να απαντήσουν τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει στο σχολείο τους. Ποιά είναι η γωνιά που ήθελαν να είναι διαφορετική. Η γωνιά που θα ήθελαν να προσπαθήσουμε να την φτιάξουμε ώστε να γίνει καλύτερη και όπως την ονειρεύονται;
Στο δικό μας το σχολείο, τα παιδιά ανέδειξαν την αυλή ως τον χώρο που θα ήθελαν να είναι διαφορετικός.
Η αυλή μας είναι αλήθεια έχει υποστεί αρκετές φθορές λόγω της πολυχρησίας, των καιρικών συνθηκών και της έλλειψης συντήρησης.
Αρχικά τα παιδιά φωτογράφισαν όλα τα σημεία της αυλής που δεν τους αρέσουν, είναι επικίνδυνα και θα πρέπει να αλλάξουν
Έπειτα ζωγράφισαν όλα αυτά που ονειρεύονται για την αυλή μας (καινούριες τραμπάλες, τρενάκι, κούνιες, παιχνίδια...)
Σε ποιόν θα απευθυνθούμε λοιπόν;
Στον Δήμαρχο.
Γιατί ο δήμαρχος είναι υπεύθυνος για τα σχολεία μας.
Τα συγκεντρώσαμε όλα μαζί λοιπόν και γράψαμε ένα γράμμα στον Δήμαρχο του δήμου μας.
Τα προβλήματα της αυλής μας
Τα όνειρά μας για την αυλή μας
Τα όνειρά μας (συνέχεια)
Η Ιφιγένεια Αερινιώτη με δική της πρωτοβουλία, αυθόρμητα, έκανε μια ζωγραφιά για τον Δήμαρχο και έγραψε μόνη της το μήνυμα αυτό!
Το γράμμα μας στον Δήμαρχο
Τα παιδιά υπέγραψαν το γράμμα
Μπήκαν όλα σε έναν φάκελο
Ο κ. Δημήτριος Δεμουρτζίδης, δήμαρχος του δήμου μας Παύλου Μελά, μας δέχτηκε με θέρμη και άκουσε τα αιτήματά μας. Είμαστε σίγουροι πως θα κάνει το καλύτερο δυνατό και τον ευχαριστούμε προκαταβολικά!
Τα παιδιά και εμείς οι εκπαιδευτικοί φυσικά αδημονούμε!
Φυσικά τα καρφιτσώσαμε και στον "ονειροσύννεφό μας" ...
Ανυπομονούμε να δούμε αν θα πραγματοποιηθεί το όνειρό μας!!!!
Στόχος : Κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα
Η διαμόρφωση της αυλής μας- Δράση με τους γονείς
Την Κυριακή λοιπόν 19 Μαϊου μαζευτήκαμε στο σχολείο μας, παιδιά και γονείς με πολύ
όρεξη και διάθεση να δημιουργήσουμε!
Βάψαμε, διακοσμήσαμε, στολίσαμε, επισκευάσαμε!
Τα συναισθήματα έντονα. Το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για να εκφράσει την χαρά και
την ευγνωμοσύνη μου στους γονείς που διέθεσαν τον ελεύθερο χρόνο τους
και την ενέργεια τους (γιατί κουραστήκαμε πολυυύ είναι η αλήθεια)
για να συμμετάσχουν σε αυτή τη δράση.
Στολίσαμε με κορδέλες το δεντράκι της αυλής
Βάψαμε λάστιχα
Ξαναβάψαμε το επιδαπέδιο φιδάκι και το κουτσό της αυλής
Ετοιμάσαμε ταμπελίτσες-μολύβια για το σχολείο μας
Δουλειά! - Χαρά!
Και ένα παγωτάκι στο τέλος...επιβάλλεται...
Τα αποτελέσματα της προσπάθειας μας :
Ταμπέλες για το σχολείο μας
Ποδηλατάκι με γλαστρούλες
Γλάστρες πασχαλίτσες
Χρώματα και κορδέλες
Αμμοδόχοι
Επιδαπέδιο φιδάκι
Τραμπαλίτσα
Πώς θα ευχαριστήσουν τα παιδιά τους γονείς τους που βοήθησαν να πραγματοποιηθεί το όνειρό μας;
Με ένα βραβείο φτιαγμένο από τα χεράκια τους! 😊
Φυσικά ένα μεγάλο βραβείο στους γονείς από τα παιδιά τους!
Ό,τι ονειρευτούμε μπορούμε να το πετύχουμε, αρκεί να προσπαθήσουμε!
Ευχαριστούμε από καρδιάς!!!
Το "Μπορώ", η μασκότ του προγράμματός μας
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βήματα που ακολουθήσαμε για να πετύχουμε αυτό το όνειρό μας.
Από το Όνειρο στην Υλοποίηση...!
😊
Λίγο πριν το κλείσιμο του προγράμματος μας ... ένα λεύκωμα ξεκίνησε από την Κρήτη, πήγε Κύπρο και έφτασε και σε εμάς!
Ένα λεύκωμα για "Το Σχολείο που Ονειρεύομαι".
Κάθε σχολείο βάζει στο λεύκωμα το δικό του όνειρο. Το λεύκωμα αυτό αφού μαζέψει τα όνειρα και από τα 15 σχολεία μας, θα φτάσει ως το Υπουργείο. Για να δείξουμε και στους υπεύθυνους πως είμαστε μικροί, αλλά μπορούμε να ονειρευόμαστε και προσπαθούμε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας!
Το δικό μας όνειρο σε συνεργασία με το 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας, αφορά στις δραστηριότητες που έχουμε να προτείνουμε.
Να έχουμε στο σχολείο μας Χορό, Γυμναστική,
Μαγειρική και πολλά παιχνίδια στην Αυλή!
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε στο σύνολό του το λεύκωμα μας,
που θα ταξιδέψει στην Υπουργό Παιδείας και θα μεταφέρει το μήνυμά μας,
των 15 νηπιαγωγείων για το πώς θέλουμε να είναι το σχολείο των ονείρων μας!
Μια ονειρεμένη μέρα στο νηπιαγωγείο σύμφωνα με τις ιδέες των παιδιών.
- Να φάμε έξω στην αυλή
- Να φάμε καρπούζι
- Να φάμε παγωτό
- Να κάνουμε τα γενέθλια του Μπορώ
Φυσικά η τελευταία ιδέα, τα γενέθλια του Μπορώ επισκίασε όλα τα υπόλοιπα τελικά...
Έτσι, φάγαμε έξω, φάγαμε καρπούζι και φρουτοσαλάτα με σαντιγύ που έφεραν η Ιφιγένεια και η Ηλέκτρα, στολίσαμε με τις ζωγραφιές μας, αλλά κυρίως γιορτάσαμε τα γενέθλια του Μπορώ.
Η τούρτα που μας έφερε η μαμά του Άγγελου ήταν φανταστική! Ο Αναστάσης φρόντισε για τα πιατάκια μας!
Χορέψαμε, τραγουδήσαμε, περάσαμε όμορφα (αν και η ξαφνική δυνατή βροχή μας δυσκόλεψε λίγο, αλλά συνεχίσαμε μέσα στο σχολείο)
και στο τέλος με ένα παιχνίδι θησαυρού τα παιδιά ανακάλυψαν μια έκπληξη. 💥
Μέσα σε μια χάρτινη σακούλα εκτός από τις εργασίες κάθε παιδιού στο e-twinning πρόγραμμα μας "Ι can touch a cloud, I can dream my school",
ένα συννεφάκι Μπορώ δώρο για κάθε παιδί.
Για να μην ξεχνάμε όσα μάθαμε φέτος!
Για να μην ξεχνάμε να ονειρευόμαστε!
Ας πετάμε ψηλά να πιάνουμε τα όνειρά μας!
Κ α λ ό κ α λ ο κ α ί ρ ι !
😊 😊 😊
Σεπτέμβρης 2019 Με μεγάλη χαρά λάβαμε την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας που μας απονεμήθηκε για το έργο μας αυτό "I can touch a cloud ... I can dream my school". Χαρά και υπερηφάνια για την βράβευση μιας πολύ αξιόλογης δουλειάς!!!
Με μεγάλη χαρά με το ολοήμερο τμήμα του σχολείου μας, συμμετείχαμε και στο e-twinning project "Beebot meets Vincent van Gogh" "To Βeebot συναντά τον Vincent van Gogh" που διενεργήθηκε το διάστημα Μάρτιος - Ιούνιος 2019.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που συνδυάζει την εκπαιδευτική ρομποτική (που εμπλέκει την φυσική, την τεχνολογία, τα μαθηματικάμ, τη μηχανική με την τέχνη (STEAM). Τα παιδιά θα αξιοποιήσουν το ρομποτάκι Beebot για να έρθουν σε επαφή με τον μεγάλο ζωγράφο Vincent van Gogh και να εξοικειωθούν με τα έργα του, κυρίως με όσα έχουν θέμα τη Φύση και την Άνοιξη.
Μαζί με τους εταίρους μας σκοπεύουμε
να εξοικειωθούμε με το μικρό ρομποτάκι-μελισσούλα Beebot
να εξασκηθούμε σε δεξιότητες αλγορίθμων, προγραμματισμού, εφευρετικότητας
να εντοπίσουμε και να περιγράψουμε τις αλλαγές στη φύση γύρω μας την εποχή της Άνοιξης
να φωτογραφίσουμε την Άνοιξη γύρω μας, στις γειτονιές μας και να ανταλλάξουμε τις φωτογραφίες με τους εταίρους μας
να χρησιμοποιήσουμε το ρομποτάκι Beebot και να γνωρίσουμε τον ζωγράφο Vincent van Gogh και τα έργα του
να συνεργαστούμε και να δημιουργήσουμε μια συνεργατική ιστορία με βάση αγαπημένους πίνακες του Vincent van Gogh
Στη συνέχεια κάθε σχολείο δημιούργησε τη δική του αφίσα για το πρόγραμμα.
Έτοιμη λοιπόν και η δική μας αφίσα:
Κάθε αφίσα (από κάθε ένα από τα σχολεία δηλαδή) είναι πραγματικά μοναδική. Τις βάλαμε και σε μια ψηφιακή γκαλερί και τις θαυμάζουμε:
Ωστόσο ψηφίζουμε κάνοντας μια δημοσκόπηση για να δούμε ποιά από τις αφίσες θα είναι η αφίσα του προγράμματός μας.
Νικήτρια η αφίσα του νηπιαγωγείου των Ψαχνών! Συγχαρητήρια!
Άνοιξη!
Μια εποχή που ενέπνευσε πολύ τον ζωγράφο Vincent van Gogh. Φωτογραφίζουμε λοιπόν την δική μας Άνοιξη στις γειτονιές μας, στους δρόμους, στα σπίτια μας, στα σχολεία μας. Κάθε παιδί με τη βοήθεια των γονιών του αποτυπώνει στη φωτογραφική μηχανή τις όμορφες εικόνες που μας προσφέρει η Άνοιξη και τις παρουσιάζει αρχικά στην τάξη του. Τα παιδιά έφεραν φανταστικές φωτογραφίες της Άνοιξης και μας τις παρουσίασαν. Είδαμε και τις φωτογραφίες των φίλων μας από τα άλλα σχολεία και εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές με τις δικές μας.
Γνωρίσαμε μαζί με το beebot τα έργα του Van Gogh, μάθαμε για τη ζωή του, εντυπωσιαστήκαμε από την έναστρη νύχτα του, κάναμε παιχνίδια αναγνώρησης των έργων και φυσικά πιάσαμε πινέλα και ζωγραφίσαμε τα δικά μας έργα!
Το project αν και μικρής διάρκειας την περίοδο της Άνοιξης αγαπήθηκε από τα παιδιά. Μάλιστα η τελική πρόκληση που ήρθε από τους συνεργάτες μας ήταν η δημιουργία μιας ιστορίας με πρωταγωνιστή το Beebot και τα έργα του van Gogh. Κάθε σχολείο διάλεξε από 2 πίνακες και δημιούργησε μια ιστορία την οποία συνέχισαν τα παιδιά των άλλων σχολείων.
🐵🐨🐶🐸🐼🐰🐨 Φέτος παίρνουμε μέρος σε ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα e-twinning σε συνεργασία με σχολεία από άλλες 8 χώρες. Κάθε σχολείο στέλνει ένα λούτρινο (επιλογής των παιδιών) το οποίο θα ταξιδέψει από χώρα σε χώρα και θα γνωρίσει έθιμα, συνταγές, παιδάκια, τη γλώσσα κ.ο.κ. Οι χώρες που συμμετέχουν είναι οι εξής : Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Φινλανδία, Ελλάδα, Ουκρανία, Κροατία, Σερβία, Πολωνία! Το Twinspace μας γέμισε με φωνούλες παιδιών να λένε λέξεις στην μητρική τους γλώσσα, με φωτογραφίες από τόσο όμορφα διαφορετικά μα και παρόμοια τοπία, αξιοθέατα, σχολεία, αυλές, πάρκα, δάση, θάλασσες, βουνά κτλ.... Υπέροχη εμπειρία!
Εμείς διαλέξαμε το λούτρινο μας, ένα αρκουδάκι, με ψηφοφορία. Του δώσαμε όνομα "Οδυσσέας" πάλι με ψηφοφορία και τώρα ο Οδυσσέας μας είναι έτοιμος για το ταξίδι του. Πρώτη στάση : Ιταλία.
Σεπτέμβρης 2017 - Το ταξίδι του Οδυσσέα μας ξεκινά!
Στον χάρτη θα καταγράφουμε το ταξίδι του Οδυσσέα
Οκτώβρης 2017
Τον Οκτώβριο υποδεχτήκαμε τον Mikhajick ("σαν το δικό μας Μιχάλης, κυρία..."
που μας ήρθε από την Ουκρανία. Βρήκαμε την Ουκρανία στον χάρτη, ακούσαμε τη φωνή των παιδιών εκεί να μας χαιρετούν, είδαμε εικόνες από αξιοθέατα της Ουκρανίας και μια ομάδα παιδιών της τάξης μας (Σίσσυ, Ναταλία, Ζωή) έκαναν έρευνα και διάλεξαν όμορφα αξιοθέατα της δικής μας χώρας της Ελλάδας ώστε να τα στείλουμε μαζί με τον Mikhajick. Τα εκτυπώσαμε κι εμείς και τα στολίσαμε γύρω από τον χάρτη της Ελλάδας που φτιάξαμε με πολύ μεράκι μόνοι μας, με διάφορα βότανα και μπαχαρικά!!!
Δείξαμε στον Mikhajick και την παραλία της πόλης μας... Δεκέμβριος 2017
έφτασαν στην τάξη μας 2 λούτρινα μαζί! ένα από τη Φινλανδία και ένα από την Πολωνία!
Αποστολή μας να μοιραστούμε Χριστουγεννιάτικα έθιμα της χώρας μας!
Μάρτης 2018
Καλωσορίζουμε τον Tomislav από την Κροατία. Μια καφέ αρκούδα που φοράει γραβάτα γιατί όπως μας είπαν οι φίλοι μας "η γραβάτα εφευρέθηκε στην Κροατία!"
Του βάλαμε και "Μαρτάκι" στο χέρι και του μαθαίνουμε τα ελληνικά έθιμα της 25ης Μαρτίου και του Πάσχα!
Απρίλιος 2018
Από τη ΓΑΛΛΙΑ η επόμενη λούτρινη φίλη μας, η Caroline! To πράσινο βατραχάκι που τα παιδιά περίμεναν ιδιαίτερα να φτάσει στην Ελλάδα! Σκοπός του ταξιδιού της Caroline στη χώρα μας είναι να ακούσει τις αγαπημένες μας μουσικές! Έτσι και τα παιδιά, έβαζαν αγαπημένες μουσικές (σύγχρονα, παιδικά, ποντιακά (με τον λυράρη μπαμπά του Σίμου), κλασικά) και η Caroline χόρευε μαζί τους...!
Ταξίδεψε και παρέα με τον Τσέστερ μας στη διαστημική γωνιά της τάξης μας!
Μάιος 2018
Τελευταίο λούτρινο στην τάξη μας ο Grayson από την Ισπανία! Στο ταξίδι του στην Ελλάδα θέλει να μάθει για τα αγαπημένα μας βιβλία! Έτσι του διαβάζουμε, του κάναμε δώρο και ένα αγαπημένο μας παραμύθι το Αισώπου, παίξαμε, τον ζωγραφίσαμε. Φανταστική παρέα. Λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, τον στείλαμε πίσω στο "σπίτι" του και περιμένουμε τον δικό μας αγαπημένο φίλο, το Οδυσσέα, να επιστρέψει από το ταξίδι του. Ανυπομονούμε να δούμε τα νέα που θα μας φέρει!!!
Επιστροφή του Οδυσσέα μας!!!
Ο Οδυσσέας μας επέστρεψε! Με μια βαλίτσα γεμάτη δωράκια, ζωγραφιές, αυτοκόλλητα! Το συναίσθημα της χαράς είναι πραγματικά πολύ δυνατό για την ίδια την κυρία, πόσο μάλλον για τα παιδιά! Μαζί με το λούτρινο αρκουδάκι που επιλέξαμε να στείλουμε σε αυτό το ταξίδι, σχεδόν ταξιδέψαμε κι εμείς! Γνωρίσαμε τόσες χώρες, είδαμε τα χαρούμενα προσωπάκια άλλων παιδιών που μοιάζουν τοοοοσο πολύ με εμάς! Είδαμε τοπία, βουνά, θάλασσες, λίμνες, αμπελώνες, κάστρα, χιόνια, ήλιο.... Γνωρίσαμε έθιμα, φαγητά, συνήθειες. Ακούσαμε τόσες διαφορετικές γλώσσες. Το project αυτό ήταν απλά φ α ν τ α σ τ ι κ ό! Δυστυχώς ο Οδυσσέας μας επέστρεψε αφότου είχαν κλείσει τα σχολεία! Τον Σεπτέμβρη όμως η Εκπληξη και η Χαρά για τα παιδιά θα είναι μεγάλη!
Προσθήκη λεζάντας
Ένα φανταστικό project στο e-twinning για τη φετινή σχολική χρονιά που κατάφερε να μας ενθουσιάσει και να μας κάνει να ζηλέψουμε... να θέλουμε να ταξιδέψουμε κι εμείς!!!
και μια μικρή βιντεοπαρουσίαση του έργου μας :
Και η Βράβευση του έργου αυτού ! Ετικέτα Ποιότητας e-Twinning Quality Label !!!
Αγαπητή/έ Vasso Chatziioannidou,
Συγχαρητήρια! Το σχολείο σας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας σας στο έργο eTwinning "The Teddy's journey". Αυτό σημαίνει πως η εργασία σας, η εργασία των μαθητών και του σχολείου σας έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.
🐵🐨🐶🐸🐼🐰🐨
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2016-2017- Magic Tree
Τα παιδιά αγαπούν τη φύση και είναι σημαντικό να τα βοηθήσουμε να μάθουν να σέβονται και να προστατεύουν το περιβάλλον.
Τα δέντρα είναι η υψηλότερη μορφή στην χλωρίδα της γης. Μας δίνουν σκιά, ξυλεία, χαρτί, καρπούς και οξυγόνο. Είναι φωλιά και καταφύγιο για πολλά πουλιά και ζώα. Στην πραγματικότητα μας είναι απολύτως απαραίτητα.
Γι αυτό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε μ’ αυτά στο έργο μας “Magic Tree”.
Στο έργο μας συμμετείχαν νηπιαγωγεία από την Ελλάδα, τη Σερβία, την Τουρκία και τη Λιθουανία. Στόχος μας ήταν να αντλήσουν οι μαθητές γνώσεις για τα δέντρα να κατανοήσουν το πόσο σημαντικά είναι αλλά και να ευαισθητοποιηθούν για την προστασία τους. Να εμπλακούν σε δραστηριότητες συνεργατικές με τους συμμαθητές τους αλλά και με τους μαθητές από σχολεία άλλων χωρών και να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες μέσω της τεχνολογίας και του διαδικτύου.
Tα παιδιά μας κλήθηκαν να ανακαλύψουν δέντρα στη φύση, να ζωγραφίσουν, να τραγουδήσουν, να παίξουν, να φτιάξουν ιστορίες, να εκφράσουν τις σκέψεις τους, να εργαστούν σε ομάδες , να έρθουν σε επαφή με παιδιά από άλλες χώρες και να συνεργαστούν μαζί τους.
8th kindergarden of Polihni, Thessaloniki. Our story based on the drawings of Natasa Vrapcevic.
Seeds and Trees!
“Once upon a time there was a beautiful little bird named Kiko. Kiko had found a small seed and was holding it to his mouth waiting for a perfect time to eat it! Suddenly, the wind blew and Kiko lost his seed. The seed dropped on the field below. Kiko could not find it anywhere. To make matters worse for him, it started to rain, so Kiko went back to his nest feeling sad.
As the time went by, the seed started growing. Rain was so helpful and soon the small seed became a lovely big tree.
Kiko, could not believe how his lost seed grew into such a big tree. Now he was not sad anymore. Together with his family and friends, he enjoyed the tree and all decided to spread more seeds around and create a wonderful orchard! And they lived happily ever after!”
Η ιστορία "Happy Seed" που μας έστειλαν οι φίλοι μας από τη Σερβία με τη δασκάλα τους, μας άρεσε πάρα πολύ! Μάλιστα την κάναμε παιχνίδι με τα playmobil και τα τουβλάκια μας! Υπέροχη και δημιουργική διαδικασία που ενθουσίασε και τους φίλους μας στη Σερβία όταν τη μοιραστήκαμε μαζί τους στο skype! Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο στο You Tube!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου